Meille ei mitään ihmeellisyyksiä kuulu kesästä nautitaan sen verran kun pystynään töiden lomasta.

Keiko on viime aikona tajunnut uimisen riemut sitä ei meinaa saada ollenkaan enää pois sieltä, ui kahdeksikkoa vaikka kuinka kauan ja on oppinut sukeltamaankin.Nolostunut

Mä en sen sijaan saisi ollenkaan uida, kerrankin kun uin vähän kauemmas niin tuli pieni ruskea hengen pelastaja ja veti mut bikiinien naruista rannalle. Hyvä et en hukkunu kun nauratti niin kamalasti ja kauniit naarmut sain kaupan päälle kun toinen kauho niin hulluna pelastamaan uimataidotonta mammaa.

Tähän toimintaan on kyllä jo puututtu. Oon tehnyt niin että meen veteen ja kun tulee perässä niin käännän sen vaan takas rantaa kohti. Toivottavasti jossain vaiheessa tajuu ettei mua tarvitse pelastaa.Nauru

Treenailtukin ollaan jonkun verran Kera Mian ja poppoon sekä ilman. Keikon sivulle tulo paranee vauhdilla ja nyt sitten otettiin myös eteen tulo harjottelu ohjelmaan.  Tuo eteen tuleminen on vielä mun puolelta aika haparointia kun yritän kädet saada pidettyä oikessa kohtaa että tulee tiiviisti ja suoraan. Seuraamista pitää harjotella huimasti lisää imuttamalla että tulee varmasti oikessa paikassa. Mutta pikku hiljaa.

Mietin tässä tänään että mun täytyy ottaa Keikon kanssa teho harjoitteluun leikkiminen. Keiko ei vieläkään tuo mulle lelua mikä on kyllä ihan mun omaa laiskuutta. Mutta tällä viikolla alkaa loma ja sitten alotetaan ihan alusta ja paneudutaan tuohon leikkimiseen oikeen kunnolla niin saadaan sekin asia sitten hyvälle alulle.Hymy

Oon unohtanu kokonaan mainita että Keiko on ollut pidemmän aikaa jo sisäsiisti. Mutta sunnuntaina ystäväni kävi kylässä  pentunssa kanssa. Laitoin pennulle sitten sanomalehden lattialle, niin ei menny varmaan kun puol tuntia niin siellä oli kelpie kakara pissalla.Yllättynyt Eli sanomalehtiä en kyllä enää pentu vieraille laita. Mutta mä olin niin ylpeä Keikosta kun leikki pikkuruisen manchesterinterrieri pennun kanssa niin varovasti vaikka pentu naskalit taisi tehdä vähän kipeää ajoittain.

Laitoin tuonne sivuun nyt tapahtuma kalenterin. Aika mätsäri painotteinen vaan tällä hetkellä.Nauru Mun ja Keikon pitää katsokaas harjoitella vähän ennen kun mennään noihin pentunäyttelyihin.Cool  Eli treeni ohjelmaan on lisätty näyttelykäyttätyminen.