Perjantaina käytiin aamulla treenailemassa tossa lähi kentällä. Ihan kivasti sujui. Aikalailla saman laiset treenit pidettiin kun torstai aamuna.

Illalla vietiin Keiko Mialle hoitoon. Reippaasti kaveri sinne jäi mulla oli kyllä itsellä koko viikonlopun kauhea ikävä mun pientä ruskeaa varjoa.Nolostunut Keiko oli kuulemma ollut ihan kiltti. Mutta oli tuo mun rakas siskoni keikolle yhden punkin onnistunut hankkimaanSilmänisku

Tänään käytiin taas mätsärissä.Nauru Mia ja sen voitokkaat koirat oli myös mukana. Hauskaa oli ja olin todella tyytyväinen tuohon pentuun ja mun oma esittäminenkin oli ehkä himpun verran parempaa kun viimeksi. Keiko oli sinisten neljäs. Tällä kertaa oli aika vähän osallistujia niin ei ollut odottelua niin hurjasti ja koko hommeli oli alta tunnissa ohi. Niin ja niihin Mian voitokkaisiin eli siis Robi voitti X- Rotuset taas!Nauru On se vaan niin hieno. Kio hienosti sinisten ensimmäinen! Täytyy varmaan pyytää Mia esittämän Keikoa sunnutaina kun kerta on tuollainen huippu esittäjä.Hymy

Torstaina oisi vielä yks mätsäri minne vois mennä harjottelemaan mutta ei oo autoa käytössä niin jätetään se varmaan väliin ja harjotellaan vielä vähän kotona.