Tänään Mia tuli koirineen hakemaan meitä. Mentiin Lintuvaaraan kentälle.Tehtiin tosi kiva lämmittely lenkki mutta tais ollaniin että mulla ja Mialla ole enempi lämmin kun koirilla.  Mia teki Robin kanssa agia. Mä tein Keikon kanssa ensin hieman seuraamista sekä pienen paikallamakuun otettiin myös eteen tulemisia. Robi on Keikolle vieläkin aika paha häiriö koira, mutta nyt selkeesti keskitty enempi muhun. Tein Keikon kanssa myös putkea sekä lelu että nami palkalla ja hienosti teki.  Mia laitto Robin hetkeksi kiinni ja tuli opettamaan mulle hieman ohjausta. Meillä oli neljä aitaa neliön muodossa ja mä sitten yritin ohjata Keikoa.  Keiko teki hyvin mun ohjaus oli vaan aika myöhässä vähän väliä. Mia teki Keikon kanssa myös kerran tota ja huomas heti eron kun oli joku joka osas ohjata.  No sain mäkin loppuun ihan onnistuneen suorituksen.

Mia teki vielä Robin kanssa keppejä jonka jälkeen mä tein Robin kanssa luoksarin ja liikkeestä maahan menon sekä pienen seuraamisen. Kivasti Robi teki mun kanssa vähän aluks yritti Mian luo mutta kun pidin palkka kupin kädessä niin meni tosi kivasti. Oli ihana seuruuttaa Robia kun sen seuraaminen on niin upeaa ja kun teki niin innolla! 

Vietiin Keiko ja Robi hetkeksi autoon ja mentiin Kion kanssa kävelemään. Kio on kyllä sellainen energia paketti että oksat pois.  

Kion kävelyn jälkeen otettiin Keiko ja mentiin viereiseen metsään tekemään viestiä. Mia meni Keikon kanssa tällä kertaa B-pisteelle. Ei tehty mitään pitkiä matkoja kun oli keikon eka treeni ilman ettei ole näkö yhteyttä edes ekalla pätkällä sekä maasto oli aika rankka ja vaikea. Hienosti Keiko tuli ekalla kerralla aika samasta kohtaa mistä oli Mian kanssa mennytkin ja kovaa tuli. Pidin Keikoa aika kauan A- pisteellä ja rauhoittu nopeasti mutta oli silti ihan intona lähdössä. Lähetin sivulta hyvin lähti eikä yrittänyt varastaa. Hieman oli kuulemma haahunnut ennen kun löysi C pisteelle. Mutta oli kumminkin hyvin tehnyt hommia että löysi kohdan josta Mia oli mennyt. Siirtymä ei siis ollut mikään pitkä. Mia lähetti vielä mulle nyt tuli hieman eri kohdasta kun ekalla kerralla ja oli kuulemma lähtenyt hieman vinoon. Ei juoksutettu enempää. Tosi tyytyväinen olen keikoon ja tykkää selkeesti viestistä paljon. Erityisen tyytyväinen olen siihen että irtoo Mialle yhtä hyvin kun mulle.