Kio oli meillä hoidossa perjantain ja launtain. Keikoa vähän ällötti kun Kio piti ottaa lenkeille mukaan ja jos Kio yritti tulla rapsuteltavaksi niin Keiko änki heti mun ja Kion väliin. Perjantaina kun olin illan töissä. Keiko oli kiivennyt keittiön pöydälle ja syönyt Kion ja sen omat ruuat. Lopuksi oli vielä vienyt Kion kupin tv tason alle. Kehtasikin vielä illalla ihmetellä että missä hänen ruokansa viipyy. Lauantaina J:n tullessa töistä huomasi että Keiko oli silpunnut yhden sohvatyynyn. Pientä protestointia ilmeisesti koska tavallisesti ei riko mitään, eikä kyllä kiipeile pöydille vaikka ruokaa siellä olisikin. Kio on aina kun me olemme poissa eteisessä portin takana tästä syystä tiedän että syyllinen on Keiko.

Voisiko joku kertoa koska tämä karvan tiputtaminen loppuu! Mä olen kahden päivän välein imuroinut koska meidän lattia lainehtii karvoista Lisäksi karvoja on ihan joka puolella myös mun ruuassa. Miten voi noin pienestä otuksesta lähteä noin järkyttävä määrä karvaa. Kohta varmasti kaljuuntuu kokonaan. Haaveilen että voisin imuroida karvat suoraan Keikosta imuriin.   Keiko ei ole yhtään innoissaan mun siivous vimmasta koska imuri on sen pahin vihollinen  ja muutenkin ällöttävä kapistus. Varmaan auttais jos kävis ostamassa jonkun paremman harjan. Mutta ei ole hajuakaan mikä oisi hyvä. Ehdotuksia otetaan vastaan.

J oli opettanut Keikon hakemaan postia. Tämä on Keikon mielstä ehkä hauskinta ikinä. Juoksee täyttä laukkaa eteiseen luvan saatuan tuo tietenkin postin yksi kerrallaan että palkan määrä lisääntyy. Välillä unohtaa että minne ne piti viedä ja vie sohvalle saattaa myös siellä vähän maistella niitä. Mutta pienellä lisä harjoittelulla on toiveita että postin saa vielä joskus suoraan aamupala pöytään!