Viime päivityksen jälkeen on ollut kahdet aksa treenit joista ensimmäiset menivät mun osalta ihan penkin alle.  Keikossa ei ollut tuolla kerrallakaan mitään vikaa mutta minä en jotenkin onnistunut tekemään niin kun sanottiin...

Viime treenit sujuivat sitten taas ihan mahtavasti. Keiko oli ihanan itsevarma, ei paineistunut keskittyi vain ja ainoastaa minuun ja tekemiseen. Olen niin iloinen!  Kyllä se on ilmeiseti tuottanut tulosta että olen itse yrittänyt olla mahdollisimman reipas ja kannustava. =)

Tällä kertaa kouluttajan kanssa tehtiin päälle juoksua sekä takaaleikkauksia. Keiko kuunteli mukavasti ja mäkin sain ihan onnistuneita ohjauksia.

Itsenäisesti olin ajatellut ottavani kontakteja, mutta koska mulla oli mahdollisimman huonoja nameja siihen hommaan niin ei otettu kun ihan muutama toisto.  Tehtiin sitten rengasta se oli jo valmiiksi maksi korkunen joten tehtiin sillä.  Aluksi meinas taas mennä ali mutta tajusi mitä haluan ja saatiin monta hyvää onnistunutta toistoa. Keppejä tehtiin muutaman kerran. Kivat treenit oli ja olen kyllä ältsin ylpeä siitä miten reipas Keikosta on tullut! =)