Päästiin varasialta labbis kerhon järjestämään kokeeseen malminkartanon hiekkakentälle. Tuomarina oli Harri Laisi.

Keiko yllätti oikeen kunnolla! Kyllä mä tiesin että se liikkeet osaa mutta että teki ne ihan samanlailla kokeessa kuin treeneissä oli iso iloinen yllätys! Tämä koe oli myös mun ensimmäinen koe ikinä tyytyväinen saa olla myös omaan suoritukseen.

Luoksepäästävyys: 10

Meni tuomaria vastaan ja moikkas iloiseen tyyliin, mutta ei pistevähennyksiä.

Paikkamakuu: 10

Jänskätti eniten että meneekö maahan ekalla. Meni kuitenkin  ja koko 2min se pötkötteli siellä valppaan näkoisenä.

Seuraaminen kytkettynä: 8

Tässä haahusi ja jäi muutamia kertoja hihnan päähän asti sekä kerran ennakoi liikkeestä maahan menoa. Muuten kivan näköistä.

Seuraaminen taluttimetta : 9

Hiukan muutamissa käännöksissä oli väljyyttä ja joissain kohtaa kontakti tippui vähän. Mutta super tyytyväinen olin kyllä silti tähän.

Liikkeestä maahan: 10

Hieno oli!

Luoksetulo: 10

Tuli kyllä hiukan vinoon eteen mutta muuten hieno!

Liikkeestä seisominen: 9,5

Videolta kun katsoin niin musta tässä ei mitään vikaa.. en sitten tiedä mistä se puol pistettä lähti. Keiko teki kyllä just niin kun sille opetettu. Voi olla että mä tein jotain sitten mistä vähensi...

Hyppy: 10

Hieno oli!

Kokonaisvaikutus: 10

Tuomari sanoi että yhteistyö hienoa ja ainoo missä huomautettavaa niin se hihna seuraaminen.

Tuloksena: ALO1 191p. KP ja sij. 2/20!

Voi että mä olen ylpeä mun keikolista on se vaan niin hieno!

Eilen oltiin Lahdessa kattomassa Kun treenikaverit Enni&Lore sekä Mia&Kio nappasivat itselleen myös ALO1:set! Super onnittelut taitaville treeni kamuille! =) Oli super kiva viikonloppu!

keikokelpie.kuvat.fi/kuvat/M2U00020.MPG Koe videoituna.