Hups onpas ollut pitkä päivitys tauko..

Mulla alkoi perjantaina loma. Sen kunniaksi haettiin pyörä mun porukoitten luota. Olin iloisesti yllättynyt miten hienosti Keiko juoksi pyörän vierellä. Pyörä lenkkejä tehdään varmasti paljon lisää niin kivaa oli.

Lauantaina treenattiin pitkästä aikaa viestiä Mian ja Kion kanssa. Keiko muisti heti mistä oli kyse. Mä menin B:lle koirien kanssa. Maasto oli aika vaikea kulkuista. Seuruutin Keikon lähetyspaikkaan. Edisti kokoajan ja muutenkin hötkyili.. Kun annoin käskyn lähti epäröimättä oikeaan suuntaan. Odottelin hetken ja sitten Kio. Meinasi karata multa kun irrotin puusta. Ei olisi millään malttanut istua. Odotin että istuu rauhassa ennenkuin lähetin. Lähti heti minne pitikin.

Siirryin C:lle. Siirtymä ei ollut kovin pitkä oli hankalaa päästä etenemään suoraan.  Molemmat koirat tuli kuitenkin aikalailla siitä mistä mäkin. Odottelin siinä aikani ja lähetin sitten keikon. Seuraamin hiukan parempaa ja lähti lujaa. Kio oli lähetyksessä taas turhan innokas mutta sain paremmin istumaan..

Siirryin vähän matkaa. Keiko tuli taas ekana mutta nyt ei tullut ihan siitä mistä mä olin mennyt. Pitäs tehdä sille pidempää jälkipätkää että joutuu oikeasti tekemään töitä löytääkseen mut.. Kio tuli hetkenpäästä myös ja se tuli oikeasta kohtaa..

Odottelin niin kauankuin pystyin oli meinaan ihan törkeen verenhimoisia hyttysiä. Päätettiin vikalla lähetyksellä että Kio saisi juosta ensin Keiko ei ajatuksesta tykännyt ja ulisi pikkasen kun lähetin Kion.  Sain Kion jo vähän paremmin istumaan ja rauhoittumaan. Odotin että keiko hiljenee kokonaan ennenkuin otin sen puusta irti.  Olin seuruuttamassa sitä kun se sika otti ja varasti. Tuli kuitenkin käskystä takaisin. Seuruutin uudestaan edisti ja haukahti kerran. Annoin lähteä vasta kun oli rauhallisempi.

Hyvät treenit oli kyllä niistä vielä viestikoiria tulee!

Kuvia keikosta uimassa.