Kaikenlaista ollaan taas ehditty puuhailla viime päivityksestä.

Vietettiin yksi super hauska viikonloppu Schipperkejen leirillä jossa pojat pääsi uimaan ja treenailemaan kaikenlaista.Tosi mukavaa oli ja ensi vuonna mennään varmasti uudelleen ja houkutellaan myös Mia mukaan.

Keiko käväisi myös Mh-luonnekuvauksessa. Muutama yllättävä seikka nousi Keepistä esille mutta muuten se käyttäyty aikalailla niin kuin ajattelin. Erityisen onnellinen olin siitä että keiko leikki superhyvin vieraan ihmisen kanssa. Eikä pelännyt yhtään ampumista! Susa kuvasi tapahtuman videolle katsotaan jos saan sen jossain vaiheessa jonnekkin nettiin niin voi laittaa linkkiä tänne.

Viime viikonloppu oli niin tupaten täynnä ohjelmaa että Keiko sai mennä Tampereen ryhmikseen Mian kanssa kun mun piti olla seuran kisoissa töissä. Tuloksena Nuo EH1. Tyypeillä oli vissiin ollut ihan kiva näyttelypäivä. Arvostelu on ruotsiksi ja niin epäselvällä käsialalla ettei siitä saa mitään tolkkua. Tää oli nyt Keikon viides EH. Meidän näyttelyt tais nyt hetkeks olla tässä. Antaa kaverin rauhassa kehittyä ja kokeillaan ensi vuoden puolella uudelleen. Kiitos Mialle kun veit Keepin kehään!

Sunnuntaina mentiin lahteen hakemaan toista AVO1:stä mutta AVO2:sen kanssa tultiin kotiin. Mä olin niiiin huono! Ensinnäkin miksi mä en luottanut mun koiraan vaikka tiedän että se osaa?! Toisekseen miksi mä en nostanut sen virettä tarpeeksi ennen kehää?! No tässä pisteet ja kootut selitykset.

Paikkamakuu 10

Ei ongelmaa paitsi mä en tykkää että toi on niin kärsivän näköinen kun tulen piilosta.

Seuraaminen 8½

Kävelin hartiat lysyssä joka johtaa siihen että k on jotenkin löysä ja himmailee. Kävelin muutenkin kiemuraisesti odottelin koiraa ja muuta kamalaa. Keiko raukka!

Liikkeestä maahan 0

Siinä se nyt komeilee, meidän eka nolla!  Keikon yks varmimpia liikkeitä. Voi olla että sanoin käskyn oudosti tai sitten en. Mutta vähintäänkin käyttäydyin oudosti.

Liikkeestä seisominen. 10

 

Luoksetulo 8

Tuli kivalla vauhdilla stoppi ihan ok. Stopin jälkeen tuli hitaasti ja taas surkea eteen tulo. Vino perusasento joka johtui siitä että seisoin jalat haarallaan. Miksi?! En mä koskaan seiso niin?!

Noutaminen 8

Palautti hitaasti ja jäi kauas musta.

Kaukot 10

Musta nää oli hienot! Ei yhtään lonkkaasentoa eikä liiku senttiäkään. Oon mä jotain osannut opettaa.

Hyppy 5

Mä sanoin istu käskyn jo silloin kun keiko oli vasta ilmassa. Normaalisti sanon vasta sitten kun on jo kääntynyt. Keiko sekosi mun sekoilusta ja liikkui eka ihan kiinni esteeseen ja istui hitaasti. Eteentulo oli ihan ok.

Kokonaisvaikutus 8

AVO2 155p.

Voin kertoa että olin ihan sairaan pettynyt kun tulin kehästä ulos. Enkä varmasti onnistunut ihan kokonaan pettämään sitä Keikolta. Onneksi Mia videoi kokeen ja sen katsottuani sain osottaa syyttävällä sormella vain itseäni ja hyvä niin!  Huono kisasuoritus multa ei voi muuta sanoa!  Yritän saada videon nettiin piakkoin.

Maanataina oli Keikon terveystutkimukset Mevetissä Axelsonilla. Lonkat lähti A:na. Axelson kyllä sanoi että toinen lonkka voi muuttua kennellitossa B:ksi. Kyynäret ja polvet 0/0 ja silmät terveet.

Sitten sitten se ilkikurinen Keesi. Voi luoja mikä termiitti siitä on tullut! Vähän väliä sitä saa olla irrottamassa sohvasta, matosta, mun sukasta, kaapin kulmasta tai Keikosta. Keesi on aloittanut toko harjoitukset perusasennoilla, istumisella ja maahan menolla. Istuminen sujuu jo käskystä. Keesi on oikeen innokas harjoittelia ja helposti motivoitavissa.