Tästä blogista on näköjään tulossa pelkkä koe päiväkirja.

Eli oltiin sunnuntaina kisaamassa kirkkiksellä. Kisattiin tietty numerolla 13!  -_-

Paikka makuu 10

Tuttua Keikoa ekalla maahan ja ekalla ylös. Makoilee kyllä ihan mutkalla mutta menee suoraan siihen kummalliseen mutka asentoon.

Seuraaminen 7,5

Oli tooooooooosi innokas. Tuomarin mielestä edisti paikoitelle. No edistäähän se kun mä olen opettanut sen edistämään. Hups! Mä sanoin yhdessä käännöksessä vahingossa uuden käskyn. Älkää kysykö miksi.

Liikkeestä maahan 10

Tuomari kehui Keikoa. Mä sain moitteita kun käskytän vähän turhan kovaa.

Luoksetulo 7

Sanoi että edelleen käskytän liian kovaa. Eteentulo oli väljä ja perusasento vino. Tais sanoa myös jotain pysäytyksestä en muista mitä.

Liikkeestä seisominen 10

Tässä ei mitään vikaa.

Noutaminen 8

Nosti varomattomasti ja kapula oli ihan vinossa suussa. Mun mielestä sais palauttaa reippaammin. Eteentulo taas väljä ja vino. Tais olla perusasentokin vajaa.

Kaukot 6,5

Meidän vieressä lenteli joku pikkulintu keiko sitä tuijotteli ja yhdessä vaihdossa hyppäs kauheen loikan eteenpäin. Muuten kaikki muut vaihdot puhtaita. Harmittaa kun ei keskittynyt mitä tehään vaan alko sitä lintua kytätä..

Hyppy 0

En tiedä mikä tuli mutta jätkä oli kyllä ihme vieteri. Täytyy varmaan palkata enempi pelkästä istumisesta kun kahdessa kokeessa on ollut niin hankalaa istua sinne esteen taakse.

Kokonaisvaikutus 9

Tuomarina oli Pernilla Tallberg. Sanoi että kivan tuntuinen koira joka tykkää tehdä. Harmitteli kahteen kertaan mulle tota hyppyä.

AVO2 pisteet 150,5 ja 3. sija

Koe videoituna: keikokelpie.kuvat.fi/kuvat/M2U00101.MPG

Mulle jäi ihan hyvä fiilis tästä kokeesta. Keiko oli oikeen kivassa vireessä palkkautu hyvin rapsuttelusta ja kehuista sitäpaitsi se selvästi nautti tekemisestä mun kanssa.

Samat asiat vaan nyt nousee esiin. Eli hyppy vaatii treeniä ja sitten tuo ikuinen eteentulo.. Voi kun mun tekis mieli siirtää tuo tulemaan suoraan sivulle. Mutta enpä taida luovuttaa. Noi kaukot kyllä harmitti. Keiko kun aikaisemmin treeneissä että kokeissa tehnyt vaan kympin kaukoja.

Muuten ollaan treenailtu aksaa ja tokoiltu molempien kanssa. Keesi osaa jo aika hienosti tulla sivulle ja pikkasen seurata. Se on aivan innoissaan kaikesta mihin liittyy nameja ja naksutin. Mä olenkin huvikseen naksutellut sille kaikenlaista. Melkein mihinkään en ole kyllä jaksanut käskyä opettaa. On vain niin kiva kattoa kun se hyörii ja pyörii ja esittää kaikenlaisia temppuja saadakseen namin. =)

Kuvat: Joonas Jansson.  Kaksi viimeistä kuvaa: Miia Laaksonen.

Häkkieläin.

Antakaa namiaa!

Keiko liitää.

Turvallista agilityä?!

Keesi 5kk.