Treenaaminen on ollut viime aikoina vähäistä kun mulle itselle on tässä sattunut kaikenlaista. Ensin iski kamala flunssa ja sitten vielä päätettiin J: n kanssa että meidän tiet erkanee. Joten uuden kämpän etsimiseen ja käytännön asioiden hoitamiseen on mennyt hyvin paljon aikaa. 

Keiko ei tietenkään ole ollut treeni taukoiluun tyytyväinen. Varsinkin sinä aikana kun olin sairas oli aika hermoja raastava tyyppi. Joten kävin kamalassa flunssa shoppailemassa sille aktivointileluja että saisin parantua rauhassa. Hyvä ostos oli kyllä. Nykyään Keiko syö aina toisen ruoan leluista ja meidän seinätkin on saanut olla  rauhassa mun töissä ollessa.

No paistaa se aurinko risukasaankin. Toissa päivänä mulle nimittäin tuli mailia että päästiin siihen HSKP:n tokolupausten ryhmään. Lisäksi olin ilmottanut meidät Oreniusten agilityn alkeiskurssille ja sekin alkaa maanantaina.

Vaikka uusi vuosi ei saanutkaan mitään ältsin kivaa alkua, niin yritetään silti pitää lippu korkealla ja suunnata kohti uusia haasteita ja treenejä!